Honlap optimalizálási tapasztalatok
A műanyag ipari tartályokkal foglalkozó weboldal optimalizálásakor a honlapelemzést a találati lista vizsgálata követi. A Google első helyére kerülni hosszú és bonyolult munkafolyamat eredményeként lehetséges, melyhez a SEO szakembernek ismernie kell a konkurenciát és át kell tekintenie a keresőrendszer eredménylistáját.
Képekkel az első helyre
Az „ipari tartály” kulcsszóra rákeresve felfigyelhetünk arra, hogy a találati lista elején képtalálatok kaptak helyet. Mivel a weboldal készítésének elsődleges célja az eladások növelése, ezért értelemszerűen előnyös lehet egy-egy termék képével szerepelni a Google találati listájának elején.
A „képek” almenüre kattintva megfigyelhető, hogy az URL találati lista első helye nem garancia arra, hogy a képek között is az első helyre kerüljünk.
Első hely a Google-ben ipari tartályra
Ipari tartályra keresve az első helyen az iparitartaly.hu weboldalt találjuk, de ha megvizsgáljuk a képkeresési részt észrevehetjük, hogy csupán a 9. helyen látható ennek a honlapnak az egyik fényképe. Mivel az oldalon nem találunk videókat, ezért értelemszerűen a Google videókereső részében nem találhatjuk az oldalt és bár van blogoldal integrálva, a Hírek kategóriában sem jelenik meg ez a honlap.