A Google híreire fog rászokni a világ?
Az internetes marketing egyik sarkalatos pontja az, hogy ki irányíthatja az információkhoz, a hírekhez való hozzájutást. A legtöbb embernek van kedvenc hírportálja, ahonnan informálódik a világ eseményeiről. Ennek hátránya, hogy a hírportálok, beállítottságuk és tulajdonosi körük okán meglehetősen egyoldalúan közölhetik a hírmagyarázó írásokat.
A Google News oldala a kiegyensúlyozott tájékoztatás érdekében, és természetesen marketing megfontolásokból lett megalkotva. Az oldal felépítése átlátható és egyszerű, a zseniális benne a nagyfokú behangolhatóság.
A Google Hírek felépítése
A főoldalon a következő menüpontok között választhatunk:
- Vezető hírek
- Önnek javasolt
- Nemzetközi
- Magyarország
- Üzleti élet
- Tudomány/technológia
- Sport
- Kultúra/szórakozás
Természetesen a Google programozói lehetőséget kínálnak a nézet megváltoztatására is, ezek közül a módok közül választhatunk: modern, címsorok, kompakt és hagyományos.
Az igazán érdekes és hasznos beállítást a jobb oldali sávban találjuk, ahol beállíthatjuk, személyre szabhatjuk, hogy milyen fajtájú híreket és milyen forrásból szeretnénk látni. Ez a beállítás azonban nem korlátozódik az igenre és nemre, megadhatjuk, hogy egy tízes skálán milyen gyakorisággal szeretnénk híreket kapni az adott témában és forrásból.
Ha nem vagyunk megelégedve a Google által felajánlott témakörökkel vagy hírforrásokkal, felvehetünk sajátokat is.
SERP. Internetes tartalom, digitális szöveg. Hírek a Google-ról a Google-tól egy helyen az interneten. Még sok érdekes témát tudunk ajánlani: programajánló, érdekes hírek.
Első organikus helyezés a keresőben
A tetszetős web gyakran nem tesznek eleget a fontosabb keresőszempontoknak, ezért a külső támogatás építésének a kezdése előtt talomfejlesztésre és keresőbaráttá tételére van szükség. Ez számos SEO-faktor ( 25-35 kritérium) érvényesítésével meg jelentős szöveggyarapítással jár: mivel az üzleti céllal készült marketing honlapoknak (webáruház, laptopszerviz) típushibája, hogy alig van rajta szöveg, így az erre egyre inkább figyelő intelligens algoritmusok információszegénynek találják a website tartalmát. Szükséges a weboldal találati esélyeinek javítása a nem hirdetési linkek között organikus Google találatok, google első hely, keresőoptimalizálás marketingre, hírek mobiltelefonokról.