Szakmai bejegyzések

Nincs megjeleníthető elem

Top 7

  1. Google „Helyi idegenvezetők” szabályváltozásai
    Google „Helyi idegenvezetők” szabályváltozásaiÚj jutalmakat kaphatnak a Google Maps hozzájárulók Jelentősen átalakította a Google a Helyi idegenvezetői program pontrendszerét és jutalmazásait. A rendszeres térképszerkesztők már tapasztalhatták,...
  2. Google termékek minden mennyiségben
    Google termékek minden mennyiségbenVajon a Google a Skynet? A Google világmárka szolgáltatásai behálózták földünket. Kezdetben csak internetes keresésekre specializálódott a cég, később saját szerverközpontokat létesített, manapság...
  3. Weboldal kereső optimalizálás
    Weboldal kereső optimalizálásA honlap keresőoptimalizálás célja a kulcsszavas Google-helyezések javítása Mi a keresőoptimalizálás? Olyan komplex internetes webtevékenység, amely kedvező találati pozíciók megszerzését célozza. A...
  4. Google első helyre kerülés
    Google első helyre kerüléselső hely - első oldal - google keresés - top 10-be kerülés honlapoptimalizálás útján. tartalommarketing kulcsszó: google első helyre kerülés - Helyezés javítás: Evidens: minden büszke...
  5. Google top10 helyezés
    Google top10 helyezésA Google tesztelni kezdte a Pingvin algoritmust: sok top10 helyezés átrendeződött. A Google top10 a keresőoptimalizálás szempontjából mágikus erővel rendelkezik: minden honlaptulajdonos ebbe az elitbe...
  6. Google laptop és operációs rendszer
    Google laptop és operációs rendszerGoogle Pixel 3 és Androméda rendszer A laptop tulajdonosok örömére érkezik a vadonatúj Google laptop a Pixel 3, melyhez a keresőóriás saját fejlesztésű operációs rendszerét, az Andromédát ajánlja. Az...
  7. Első oldal a Google-keresőben
    Első oldal a Google-keresőbenA Google első oldal megcélzása nemes feladat. Az első oldalra kerülés a keresőben honlapoptimalizálás és linképítés módszerével érhető el és helyezés javítás számos cég anyagi helyzetét is javíthatja...

Google első hely, top10

A keresőoptimalizálás célja: weboldal pozicionálása a Google első oldalra! Hatékony weboldal keresőoptimalizálás egyéni SEO-eljárosokkal, módszerekkel, fogásokkal. Szakértői optimalizációs tanácsok: Keresőbarát honlap készítése és hatékony diszperzív linképtés a Google helyezések effektív javítás céljából személyre szabott technikákkal és saját webbázisra támaszkodva.

Organikus Google-helyezés javítás a komplex weboldal optimalizálás és kreatív liképítés egyedi módszerével. Cél: Google első helyre kerülés a mobil marketing sms kampány keretében. Keresőbarát honlap + releváns tartalom + hatékony linkprofil - SEO

Magyar szamizdat

Független lap-és könyvkiadás. Illegális, független sajtó a Kádár korszakban - a cenzúra megkerülésével, kiadási engedély nélkül megjelentetett kiadványok. A demokratikus ellenzék és a szamizdatosok által szervezett tüntetések a magyarországi rendszerváltás előtt.

Az első magyar szamizdat kiadványok a Kádár-korszakban

honlapoptimalizálás: szamizdat x

Címkék

Címkefelhő

Tartalommarketing - Keresőmarketing

  • Médiapesszimizmus – Médiatudatosság A médiatudatosság mint olyan Mottó 1: A digitális forradalom az internet révén nyerte el valódi értelmét: a médium visszahatása tartalomra még soha nem volt ilyen nagy erejű. (Alberd Yollaka) Mottó 2: Vagyok olyan jó újságíró, hogy le se szarjam az internetet. (Nyomtatott sajtóorgánumnál (tovább)
  • Mobil eszközök töltése vezeték nélkül Okostelefon, tablet és laptop vezeték nélküli töltése Mi szól mellette és mi ellene? Már mindnyájan hallottunk a vezeték nélküli mobiltelefon töltőkről. Első hallásra ez a perspektíva csábítóan hangzik. Sokunk számára meglehetősen elegünk lett azokból a vezetékekből, amelyeket minden (tovább)

Első oldal a Google-keresőben

seo-google

google-elso-oldal.jpg

A Google első oldal megcélzása nemes feladat. Az első oldalra kerülés a keresőben honlapoptimalizálás és linképítés módszerével érhető el és helyezés javítás számos cég anyagi helyzetét is javíthatja azon a réven, hogy a jó pozíció okán megnövekszik a weboldal organikus forgalma, több vásárló, megrendelő, üzleti partner talál rá oldalunkra. Egy mobilmarketinggel foglalkozó cég esetében elengedhetetlenül fontos, hogy éppen a mobil marketing szókapcsolattal szerezzen top helyezést az organikus találatok között.

Azonban SEO-szakemberek egy sajátos ellentmondásra hívják fel a figyelmet. Ennek lényege, hogy maga a Google-siker nemcsak előmozdítója, hanem akadálya is lehet az üzleti sikernek. Mégpedig a következők miatt.

Ahhoz, hogy a honlap jól szerepeljen a kereső eredményoldalán (szakmai neve ennek SERP = Search engine results page), számos kritériumnak kell megfelelnie. Ezek túlnyomó többsége nem ront a website üzleti jellegén - néhány azonban ütközésbe kerülhet azzal, amit a honlap tulajdonosa értékesítési szempontból fontosnak tart. Ő például egy látványos slideshow megjelenítését preferálja az oldal legtetején, ezután következik a cég hangzatos szlogenje, majd egy akciós felhívás és ezután a megrendelési, vásárlási, előfizetési opciók, fizetései lehetőségek, hírlevélre való feliratkozás stb. következik. A weblap első traktusában egyetlen egyszer nem kerül említésre - példánknál maradva - a mobilmarketing kifejezés. Aki ilyen webhelyre érkezik, jó eséllyel leadja megrendelését. Viszont nem érkezik, mert a szájt nincs a TOP10-ben.

Viszont ahhoz, hogy az első oldalra kerüljön, egészen másként kell indulnia. Lehetőleg a kulcsszót tartalmazó főcímmel kell kezdődnie, ezt követheti egy rövid meghatározás, majd egy ugyancsak kulcsszavas alcím egy részletesebb leírással, ide már egy képet is be lehet ágyazni - és hasznos, ha ennek is vannak kulcsszavas attribútumai. Az így kezdődő oldal sokkal esélyesebb arra, hogy az első 10-be kerüljön. Ám ha oda került, hiába ugrik meg a kattintások száma, mert a szájtra érkezőket nem az fogadja, ami alapján egy gyors online vásárlást lebonyolíthatnának. Fene sem akar görgetni, még kevésbé olvasgatni hosszas leírásokat: a terméket akarja látni, és a megrendelést leadni. Ha ez kevésbé hangsúlyos helyre, mélyre került, elkattint, elpártol az oldaltól. Legyen szó akár tömeges sms küldésről, akár budapesti télikert építésről.

Okos kompromisszumot nehéz kötni az üzleti szempontok és a Google-SEO között. De szükséges.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing seo honlap Google google első hely

Egységesíti a gyorstöltést a Google

seo-google

android tolto okostelefonOptimalizált tömeges megoldások bevezetését szorgalmazzák

A marketing és SEO szakemberek munkájához hasonló optimalizálásba és marketingtámogatásba kezd a Google cége. A tömeges SMS küldésre is alkalmas okostelefonok töltését akarják megrendszabályozni és optimalizálni a szakemberek, amiért komoly kampányt indítottak. A gyorstöltés veszélyezteti az Android rendszerű mobiltelefonokat és felhasználóikat is.

Az egyik legnagyobb probléma a Qualcomméhoz hasonló gyorstöltési megoldásokkal van, aminek a kiirtására törekszik a Google az Android platformon. A keresőóriás hamarosan eltörölheti az egyedi szabványokra épülő technológiákat, és ezzel tömegek biztonságát szavatolhatják.

A legújabb marketing leírásokban a USB Type-C szabványnak és a töltésnek külön fejezetet szentelt a cég, amelyben kiemeli, a terület egységesítését és átjárhatóságát biztosító, egyelőre "erősen ajánlott" címkés kitételei hamarosan kötelezővé válhatnak, és nem engedélyezik egyéb megoldások tömeges gyártását.

Gyakran előfordul, hogy a gyártók marketing megfontolásból saját gyorstöltési megoldásokat dolgoznak ki, amelyek kapcsán a Google szakértői már korábban hangot adtak aggályaiknak, elég a Qualcomm Quick Charge töltését említenünk. Ezekkel a megoldásokkal a legnagyobb probléma, hogy a gyorsabb töltéshez a Vbus módosításával a feszültséget alternatív módban 5 voltról akár 9-re vagy 12-re emeli, eközben ráadásul az adatbusz vezetékein is áramot továbbít, ezzel elvágva töltés közben az adatkommunikációt - utóbbi egyébként az USB Type-C leírásával is szembemegy, nem beszélve arról, hogy ez az eljárás tűzveszélyes és messziről sem optimalizált.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kampány seo okostelefon Android Google keresőoptimaliz